GSMLoket - waar je mobiel nog waarde heeft

Veelgestelde vragen

Aanmelding en verwerking
Toestel

Verzending
Heb je een andere vraag ? Stuur dan een e-mail naar info@gsmloket.com en je krijgt binnen 24 uur een reactie.



Aanmelding en verwerking

Mijn persoonsgegevens op de opdrachtbevestiging zijn niet juist?
Als je persoonsgegevens niet juist zijn, dien je het bonnummer door te sturen naar info@gsmloket.com. Wij annuleren vervolgens de aanmelding, omdat wij persoonlijke gegevens niet kunnen aanpassen. je meldt daarna je toestel opnieuw aan met de juiste gegevens. Terug naar boven

Hoe verloopt de uitbetaling?
Na ontvangst en verwerking van je zending wordt het bedrag binnen 24 uur overgemaakt. Afhankelijk van de verwerkingssnelheid van de bank, is het dezelfde of meestal de dag erna bijgeschreven op je rekening. Terug naar boven

Wat wordt verstaan onder een werkend toestel?

Tijdens het aanmeldproces wordt gevraagd per toestel de volgende tests uit te voeren:
  • Het toestel start op.
  • Het toestel heeft een goed en werkend LCD scherm (niet gebroken of lekkend).
  • Het toetsenbord/ touchscreen en andere knoppen zijn werkend.
  • Het toestel heeft een werkende batterij.
Om de werkende waarde te kunnen ontvangen dienen de 4 vragen met Ja beantwoord te worden en zijn tevens de volgende punten van toepassing:
  • Er kan met het toestel gebeld worden.
  • Het toestel is volledig in originele staat met originele onderdelen en imei-sticker.
  • Eventuele wachtwoorden, toestel- of patrooncodes zijn verwijderd.
  • Het toestel en behuizing vertoont geen schade, barsten, gebroken of missende delen of onderdelen die los zitten.
  • Het scherm is niet gebroken en vertoont geen lekkage, strepen of dode pixels.
  • Bij Apple producten waarop IOS7 of hoger is geïnstalleerd dient de functie 'Zoek mijn iPhone/iPad' uitgeschakeld te zijn.
Niet-werkende waarde

Voldoet een toestel niet aan bovenstaande condities dan geldt de "niet werkende" waarde. Let op: voor toestellen die als total loss worden beschouwd geldt géén waarde (zie de volgende paragraaf). 

Géén waarde

Toestellen met ernstige schade gelden als total loss, en hier kan geen waarde voor worden uitgekeerd. Hieronder vallen onder andere maar niet uitsluitend:
  • Toestellen met vochtschade/waterschade.
  • Toestellen met ernstige schade aan het scherm of behuizing (gaten, scheuren, breuken, barsten, diepe krassen etc.)
  • Toestellen met ontbrekende en/of loszittende onderdelen.
  • Toestellen waar aan gewerkt is door derde, niet-gecertificeerde personen (bijv. te zien aan ontbrekende schroefjes, niet-originele onderdelen etc.).
Neem bij twijfel vooraf contact op met de klantenservice om teleurstelling te voorkomen: info@gsmloket.nl of 046 458 6118 Terug naar boven


Als de uitkomst van onze test afwijkend is van de aanmelding, ontvang je een bericht met een nieuw prijsvoorstel. Als je binnen de gestelde termijn ons voorstel accepteert, wordt binnen 24 uur dit bedrag overgemaakt. Ontvangen we binnen de gestelde termijn geen reactie, dan accepteer je automatisch de voorgestelde waarde en wordt het bedrag naar jouw rekening overgemaakt. Je kunt er ook voor kiezen het toestel retour te ontvangen als ons voorstel afwijkt van het bedrag van de aanmelding. Voor de behandeling van de retouren geldt een bedrag van € 8,50. Daarin zijn de behandelings- en verwerkingskosten opgenomen, alsmede het aangetekend retour sturen. Terug naar boven




Bij de smartphones vind je de modelaanduiding meestel terug onder de "Instellingen" van je toestel. Bij oudere toestellen waar de achterkant van kan worden verwijderd,vind je de modelnaam terug door daarna de batterij te verwijderen. Terug naar boven

Als een toestel niet voorkomt in de lijst, mag je het toch aan ons toesturen. Wij zorgen dan voor een verantwoorde recycling. Het kan echter ook voorkomen dat wij het toestel per ongeluk nog niet in de lijst hebben opgenomen. Stuur dan een mail naar info@gsmloket.com en je krijgt binnen één werkdag bericht over de waarde. Terug naar boven

GSMLoket zal bij controle van de toestellen, de eventuele SIM- en geheugenkaarten verwijderen en vernietigen om mogelijk misbruik te voorkomen. Terug naar boven

In eerste instantie ben je zelf verantwoordelijk om te zorgen dat je de data, sim- en/of geheugenkaarten verwijderd uit het toestel voordat je de zending verstuurd. Je haalt immers je persoonlijke bezittingen ook uit een auto voordat je die verkoopt. Hoe je de data kunt verwijderen en het toestel kunt terugzetten naar fabrieksinstellingen staat beschreven in de (online) handleiding van je toestelTerug naar boven

Wij streven ernaar dat toestellen na controle en eventuele reparaties een tweede leven krijgen. In de situatie dat dit niet mogelijk is, worden toestellen op een professionele wijze gerecycled. Daarvoor werkt GSMLoktet samen met gespecialiseerd recycling bedrijven die erkend zijn door de overheid. Meer informatie kun je vinden onder de menuoptie milieuTerug naar boven




Wij bieden je 2 verzendopties aan; gratis via onze antwoordcode of aangetekend voor eigen rekening. Kijk hier voor een uitgebreide uitleg. Terug naar boven

GSMLoket betaalt de verzendkosten wanneer je jouw toestel naar onze antwoordcode verstuurt. Een aangetekende zending naar onze adres is voor eigen rekening. Terug naar boven

De beste manier om je toestel te verpakken is in een luchtkussen envelop. Deze zijn meestal bij een kantoorboekhandel of het postkantoor te verkrijgen. Verpak je toestel met de opdrachtbevestiging in de luchtkussen envelop en zorg ervoor dat deze goed wordt gesloten.

Heb je meer dan 2 toestellen, verpak ze dan samen met de opdrachtbevestiging in een doosjeTerug naar boven

Onafhankelijk van de gekozen verzendoptie, duurt het gemiddeld 2 tot 5 werkdagen voor wij jouw toestel ontvangen. Wij zijn daarvoor afhankelijk van de vervoerder. Op de dag van ontvangst, wordt je toestel getest, verwerkt en ontvang je binnen 24 uur daarna de rapportage en info uit de uitbetaling. Terug naar boven

De waarde is gegarandeerd voor een periode van 14 dagen na aanmelding. Voor toestellen die wij na deze termijn ontvangen, wordt de dan geldende waarde uitgekeerd. Dit betekent dus niet dat de toestellen na deze 14 dagen niet meer opgestuurd mogen worden. Terug naar boven

Als je de opdrachtbevestiging niet kunt printen, is het van belang dat wel informatie met je zending meestuurt, zodat wij het toestel bij ontvangst kunnen herkennen. Je kunt de gegevens op een blad papier schrijven en bijvoegen met tenminste de volgende drie gegevens:
  • Bonnummer
  • Naam
  • Adresgegevens
Aan de hand van deze gegevens kunnen wij je order terugvinden. Terug naar boven

Nee, dat is niet nodig. Alleen het toestel met batterij, samen met de geprinte opdrachtbevestiging. Meegestuurde accessoires en eventuele verpakkingen worden direct gerecycled en kunnen naderhand ook niet worden terug gestuurd. Terug naar boven

bPost zending
Je kunt via de website van bPost de zending volgen met de barcode die is ontvangen bij inlevering van de zending bij het bPost punt.

Terug naar boven

















































Top 10 vorige maand:

  1. Samsung Galaxy S4 
  2. Apple iPhone 4S 16GB
  3. Blackberry 9790 Bold
  4. Apple iPhone 5 16GB
  5. Samsung Galaxy S4 mini
  6. Samsung Galaxy S2 i9100
  7. Apple iPhone 5S 16GB
  8. HTC One
  9. Samsung Galaxy S5 16GB
  10. Nokia Lumia 920

Verkoop uw telefoon makkelijk en snel:

  1. Kies het merk en het model van uw telefoon
  2. Geef uw akkoord en bevestig uw verkoop
  3. Herhaal deze stappen als u meerdere toestellen wilt verkopen
  4. Bevestig uw verkoop
  5. Controleer uw winkelmandje
  6. Vul uw gegevens in
  7. Kies uw verzendoptie
  8. Print uw opdrachtbevestiging
  9. Print uw etiket
  10. Verpak uw toestel en opdrachtbevestiging in een luchtkussen envelop of doosje
  11. Plak uw etiket op uw zending

Het bedrag wordt binnen 24 uur na ontvangst van uw telefoons aan u overgemaakt.

Waarom uw telefoon verkopen?

U laat spaargeld in uw lade liggen!

Veel mensen hebben één of meer telefoons in hun lade liggen als reserve toestel. Meestal liggen de toestellen na enkele jaren nog steeds in de lade zonder als reserve toestel te zijn gebruikt. Dat is zonde, want het toestel is flink in waarde gedaald.

Door uw toestel bij aanschaf van een nieuw toestel direct te verkopen, heeft u niet alleen een mooi bedrag voor besteding aan andere leuke dingen. De telefoon kan weer worden hergebruikt; meestal in minder welvarende landen waar de behoefte aan tweedehands toestellen groot is.

Ook voorkomt u dat toestellen die na jaren ongebruikt zijn blijven liggen worden weggegooid met schade aan het milieu.

Als u uw telefoons via GSMLoket verkoopt en u heeft ook nog toestellen zonder waarde liggen, dan mag u die gerust meesturen. GSMLoket zorgt er dan voor dat die toestellen op de juiste wijze gerecycled worden.

Verkoop dus snel uw oude telefoons en u houdt er nog een mooi bedrag aan over voor besteding aan andere leuke dingen.

Wilt u meer informatie, neemt u dan contact op.