Hieronder vind je de meestgestelde vragen en de antwoorden daarop. Heb je een andere vraag ? Stuur dan een e-mail naar info@gsmloket.com en je krijgt binnen 24 uur een reactie.
Als je persoonsgegevens niet juist zijn, meldt het product dan opnieuw aan. Je krijgt dan automatisch een nieuw bonnummer. Stuur nog even een mail naar info@gsmloket.com met het oude/foutieve bonnummer zodat we die aanmelding kunnen annuleren.
Na ontvangst en controle van je zending, wordt het bedrag binnen 24 uur overgemaakt. Afhankelijk van de verwerkingssnelheid van de bank, is het de dag erna bijgeschreven op je rekening.
Als de uitkomst van onze test afwijkend is van jou aanmelding, ontvang je een bericht met een nieuw prijsvoorstel. Als je binnen de gestelde termijn het voorstel accepteert, wordt het bedrag binnen 24 uur overgemaakt. Ontvangen we binnen de gestelde termijn geen reactie, dan ga je automatisch akkoord met de voorgestelde waarde en wordt het bedrag naar jouw rekening overgemaakt. Als je het voorstel niet wilt accepteren en het product geretourneerd wilt hebben dan kan dat uiteraard ook door te kiezen voor optie 2.
Bij de smartphones vind je de modelaanduiding meestel terug onder de "Instellingen" van je toestel. Bij zeer oude toestellen waar de achterkant van kan worden verwijderd, vind je de modelnaam terug onder de batterij.
Als je toestel niet voorkomt in de lijst, mag je het toch aan ons toesturen. Wij zorgen dan voor een verantwoorde recycling. Het kan ook voorkomen dat wij het toestel nog niet in de lijst hebben opgenomen. Stuur dan een mail naar info@gsmloket.com en je krijgt binnen één werkdag bericht.
GSMLoket zal bij controle van de toestellen, de eventuele SIM- en geheugenkaarten verwijderen en vernietigen om mogelijk misbruik te voorkomen.
In eerste instantie ben je zelf verantwoordelijk om te zorgen dat je de data, sim- en/of geheugenkaarten verwijderd uit het toestel voordat je de zending verstuurd. Je haalt immers je persoonlijke bezittingen ook uit een auto voordat je die verkoopt. Hoe je de data kunt verwijderen en het toestel kunt terugzetten naar fabrieksinstellingen staat beschreven in de handleiding van je toestel. Denk er wel aan om voor het terugzetten naar fabrieksinstellingen eerst uit te loggen uit je accounts zoals bijv. een Google account of fabrieksaccount zoals Samsung of een ander merk. In het geval je een Apple product hebt, dien je de "zoek mijn iPhone/iPad" uit te schakelen.
Wij streven ernaar dat toestellen na controle en eventuele reparaties een tweede leven krijgen. In de situatie dat dit niet mogelijk is, worden toestellen op een professionele wijze gerecycled. Daarvoor werkt GSMLoktet samen met gespecialiseerd recycling bedrijven die erkend zijn door de overheid. Meer informatie vind je terug onder de menuoptie milieu.
Wij bieden je 2 verzendopties aan; gratis via ons antwoordnummer van PostNL of bPost of aangetekend via PostNL of bPost op eigen kosten. Kijk hier voor een uitgebreide uitleg.
GSMLoket betaalt de verzendkosten wanneer je het toestel via ons antwoordnummer verstuurt. Een aangetekende zending naar ons adres is voor eigen rekening.
De beste manier om je toestel te verpakken is in een luchtkussen envelop. Deze zijn meestal bij een kantoorboekhandel of het postkantoor te verkrijgen. Verpak je toestel met de opdrachtbevestiging in de luchtkussen envelop en zorg ervoor dat deze goed wordt gesloten. Heb je meer dan 2 toestellen, verpak ze dan samen met de opdrachtbevestiging in een doosje.
Onafhankelijk van de gekozen verzendoptie, duurt het gemiddeld 2 tot 5 werkdagen voor wij uw toestel ontvangen. Wij zijn daarvoor afhankelijk van de vervoerder. Op de dag van ontvangst, wordt uw toestel getest, verwerkt en ontvangt u daarvan bericht. Binnen 24 uur wordt dan ook het geld aan u overgemaakt.
De waarde is gegarandeerd voor een periode van 14 dagen na aanmelding. Voor toestellen die wij na deze termijn ontvangen, wordt de dan geldende waarde uitgekeerd. Dit betekent dus niet dat de toestellen na deze 14 dagen niet meer opgestuurd mogen worden.
Nee, dat is niet nodig. Je verstuurt alleen het toestel met batterij, samen met de geprinte opdrachtbevestiging. Meegestuurde accessoires en eventuele verpakkingen worden direct gerecycled en kunnen naderhand ook niet worden terug gestuurd.
PostNL zending
Een zending naar het antwoordnummer is doorgaans niet te volgen. Klik hier om via de website van PostNL om je aangetekende zending te volgen.